07 februarie 2015

Surorile învie

După o absentare de aproximativ o lună, revinim cu forțe proaspete.
Sper... SPER să nu se mai repete vreodată astfel de come profunde pe blog. Și sper că nu ne-ți părăsit.
Nu vreau să lungesc prea mult pupăturile de revedere. Mi-a fost tare dor de voi.
Vă pregătesc câteva surprize care... sper să vă încânte așa cum mă încântă și pe mine.


Deocamdată, vă dau de știre despre sponsorii noștri, care nu încetează să ne surprindă...


Cei de la Editura Litera  mi-au trimis mai întâi titlurile dezvelite:
Te-aș recunoaște dintr-o mie de Laura Lippman
Fata cu picioarele de sticlă de Ali Shaw
Se numea Sarah de Tatiana de Rosnay
iar apoi mi-au făcut o mică-mare surpriză neașteptată, când m-am trezit cu amabilul curier la ușă și...
BAM! Volumul unu din seria Îngerul noții de Becca Fitzpatrick, pe care mi-l doresc de atâta timp... nu pot descrie literal ceea ce am simțit când am despachetat... 

Cărți Anticariat vin cu propuneri apetisante: 
Doamna din lac de Raymond Chandler
Alb ca zăpada de Salla Simukka
Ancheta de Lee Child
Nivelul 26 de Anthony E. Zuiker și Duane Swierczynski


Pe lângă Sfârșitul poveștii de Lydia Davis, Editura Univers a binevoit a ne încânta cu alte două titluri pe care abia aștept să le recenzez:
Apartamentul de Hakan Bicakci 
și
Casandra de Christa Wolf


Și nu în cele din urmă, cărțile de la Bookia. Mi se benoclează ochii ca la mașini străine când mă uit în bibliotecă și le zăresc...
Psihologia minciunii de M. Scott Peck
Inferno de Dan Brown
Alegerea Sofiei de William Styrion
Biblioteca umbrelor de Mikkel Birkegaard

Pe lângă aceste minunate titluri, pregătesc o postare specială pentru cei interesați de a-și meșteri singuri coliere/brățări/brelocuri cu cărțile preferate. Deocamdată atât vă dezvălui. Vă cuprind cu drag dintre rafturi!

5 comentarii:

  1. Omg, Ilinca! Biblioteca umbrelor, Apartamentul, Te-aș recunoaște dintr-o mie! Abia aștept să îți aud părerea despre ele, mai ales Biblioteca umbrelor. E un M-U-S-T. Apoi „Se numea Sarah” și „Alb ca zăpada” - astea sunt următoarele în wishlistul meu. Cred că am să le mănânc pe pâine de îndată ce le achiziționez.
    Lectură plăcută!♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să trăiești, Angelique! Te-ai prins? De la Angel... Angelique... un îngeraș! :))
      „Se numea Sarah” m-a amețit... la propriu. Abia mergeam prin casă după ce am terminat-o de citit.
      Dapăi știu că e un must, că doar de la tine m-am molipsit, ce crezi?! M-ai terminat cu recenzia aia!
      Te cuprind!

      Ștergere
  2. Wowo! Chiar ati inceput in forta. De abia astept recenziile.
    Spor la citit ! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem planuri mărețe... sperăm să ne și iasă. Te îmbrățișăm! ♥

      Ștergere
  3. Foarte interesant. Abia aștept acea postare. Mă bucur că Surorile Bibliotecă revin amândouă cu forțe tari și ne impresionează din nou.♥ Cititorii adevărați de pe blog cu siguranț nu v-au părăsit și nu vă vor părăsi niciodată. ♥
    Enjoy !

    RăspundețiȘtergere