10 octombrie 2014

• Câștigătorul concursului de sfârșit de vară •

Iertați-mi întârzierea! Facultatea s-a dovedit a nu fi atât de permisivă pe cât mă așteptam. M-am trezit cu un orar odios, dar cu care sper să mă obișnuiesc. Dar destul cu trăncăneala plictisitoare. Sunt aici pentru a anunța câștigătorul concursului cu cartea lui Alice Munro „Prea multă fericire” și cele două brățări. ☺

Câștigătorul este...


Felicitări! O rog pe Emanuela să îmi trimită un email pe adresa pleasure_for_stars@yahoo.com care să conțină datele sale personale. 
Pentru ceilalți, le urez succes la celelalte concursuri active, și nu vă faceți griji, toată lumea va fi răsplătită pentru faptul că ne urmărește.


2 comentarii:

  1. Multumesc frumos. Trimit imediat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari :)
    P.S.:Ti-am dat un tag, http://booksormovie.blogspot.ro/2014/10/ice-cream-book-tag.html

    RăspundețiȘtergere